Wysyłka i zwroty

.

Dostawa

Dostawy na terenie całego kraju realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej i firm kurierskich: DPD oraz FedEx.  Czas realizacji dostawy wynosi do 72 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty. Zamówienia nie są realizowane w soboty, niedziele i w czasie polskich świąt państwowych.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie lub nie dostarczenie przesyłki wynikające z podania błędnych danych adresata.

Istnieje możliwośc osobistego odbioru towaru w siedzibie sklepu.

.
.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klientowi sklepu internetowego przysługuje prawo do rezygnacji z zakupionego towaru i odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrotu można dokonać tylko wtedy, gdy towar nie był używany, kopiowany, nie został w żaden sposób zniszczony ani pozbawiony oryginalnego fabrycznego opakowania.

W przypadku rezygnacji z zakupu zwracany towar należy odesłać wraz z dowodem zakupu (faktura) oraz pisemnym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na adres: AnaDekor Bartosz Gajewski ul. Leśna 13, 42-240 Rudniki.
Zwrot pieniędzy wynikający z rezygnacji z zakupu zostanie dokonany przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w terminie do 14 dni roboczych od chwili otrzymania zwrotu.

Koszty odesłania towaru pokrywa klient.

.
.

Reklamacje

W przypadku stwierdzenia wady fabrycznej lub uszkodzenia w wyniku transportu prosimy o zwrot towaru wraz z dowodem zakupu (specyfikacja/paragon lub faktura) oraz dokładnym opisem przyczyny reklamacji na adres: Telewizja Polska S.A., Biuro Handlu, ul. J. P. Woronicza 17, 00-999 Warszawa.

W przypadku uznania reklamacji produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to  niemożliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu) gwarantujemy zwrot pieniędzy lub wymianę na inny uzgodniony z Klientem towar.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od chwili otrzymania uszkodzonego towaru. Reklamacji nie podlegają towary uszkodzone z winy użytkownika (w przypadku nośników dźwięku i obrazu - rysy, zabrudzenia, itp.).

Zwrot pieniędzy wynikający z uznanej reklamacji zostanie dokonany przelewem bankowym na wskazane przez Klienta konto w terminie do 14 dni roboczych od chwili rozpatrzenia reklamacji.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty wysyłki pokrywa Klient.